* A ierta e uşor, a uita e greu. *Carul gol hodorogeşte. *Chipul omului e oglinda sufletului. *Cine caută vreme pierde vremea. *Cine dă săracilor împrumută pe Dumnezeu. *Cel ce pierde drumul e bucuros şi de cărare.
*Când te-a înşelat cineva odată, e de vină el; când te-a înşelat a doua oară, eşti de vină tu. *Cu sila poţi să iei, dar nu poţi să dai. *Dacă pădurea n-a da coadă securei, pădurea n-ar putea fi tăiată. *De popă nu scapi nici mort. *Fericit omul care se mulţumeşte cu ceva mai puţin decât are. *Înainte de a porunci învaţă a te supune. *Fereşte-mă Doamne de prieteni că de duşmani mă feresc eu. *Înţeleptul învaţă din păţania altora, nesocotitul nici din a sa. *În vremea necazului se cunosc prietenii. *Lacătul nu se pune la uşă pentru hoţi, ci pentru oameni cinstiţi. *Mai bine să-ţi pară rău că ai tăcut decât că ai zis. *Nu da povaţă celui ce nu ţi-o cere, căci nu te ascultă. *Nu e bun ce e bun, ci e bun ce-mi place mie. *Nu-mi place pentru că-i frumos, ci-i frumos pentru că-mi place. *Omul înţelept face ce poate, nu ce vrea. *Pe toţi să-i asculţi, dar din mintea ta să nu ieşi. *Până nu iei şeaua de pe cal, nu-i vezi rana-n spate. *Unde-i inimă, acolo-i şi minte. *Unii vorbesc ce ştiu şi unii ştiu ce vorbesc. *Vorbele sunt femei, faptele sunt bărbaţi.
*Iarta pe toti,numai pe tine nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

| Designed by Colorlib